246995.jpg

Namia, pientä iltapalaa.

 

246987.jpg

Leevin rentotyyli istua "napa paljaana"

Kivasti taas osa alareunasta pois, hyvin tyypillistä.

 

246990.jpg

Leevi levähtämässä muksujen tekemässä "pehmolelukodissa".

 

246998.jpg

Jatkoa edelliseen kuvaan. 

 

   Nyt se on todellista minä olen joutunut olemaan YKSIN viikolla, kun kaikki ovat lähteneeet aamulla. Herätyskin oli ennen "kukonlaulua",ei se kyllä minulle tuottanut ongelmaa:) mammalle kylläkin.Etunsa näissä heräämisissäkin, en ole pissinyt sisälle yöaikaan koko viikolla.Päivähän on sitten asia erikseen,kun joudun olemaan noin viisi tuntia yksin,sitten Kim tulee koulusta antamaan ruokaa, jonka jälkeen menemme ulos leikkimään.Täytyy myöntää, jotta kaikkeen tottuu,eka päivänä pidin kyllä porukoita silmällä sitten iltapäivällä,että eivät pääse "karkaamaan".Olen ollut kuitenkin oikein reippaana ja urheana kovasti saan kehuja.Se vähän harmittaa,kun alue rajataan missä kulkea esim.olohuoneeseen ei päästetä.Voisin kuulemma keksiä upottaa hampaani nahkasohvaan:) minäkö??kiltti ja suloinen pörröpää.Katit alkaa jo tottua meikäläisen oloon ei kuulu enään juurikaan vastaväitteitä, paitsi jos innostun räksyttämään niitä "persus pystyssä". Kivahan niitä on vähän kiusata...                       

Eilen ulkona ollessamme törmäsimme kamalan isoon HIRVEEN ,arvatkaa kuka pelästy eniten.Meillä kaikilla oli "mahan alus täynnä" jalkoja,tassuja ja sorkkia.Kuvia ei oikein keretty ottamaan...Mamma sanoi, että ne on tähän aikaan vauhkona, kun mehtämiehet hätyttää niitä.

Istumisharjoitukset jatkuvat, olen ottanut saman tyylin kuin veli Kyösti, että istun aina vähän kuin varalta esim. ruokaa odotellessa istun jo valmiina ja katselen viisaan näköisenä,että anna kuulua vaan olen jo valmis ruokailemaan.Välillä täytyi ääneen hoputtaa ruuanlaittamista,mutta homma hidastui ja odotettiin hiljaista hetkeä,joten päätin lopettaa koska siitä ei ollut apua.