233516.jpg

Leevi valppaana "vahtina".

Leikki maistuu ulkona, vielä kun saisi ne kissat mukaan, mutta kun nekin tahtovat juosta pöheikkö pölisten karkuun. Täällä kuulemma on kolme kissaa --> Raikku ja Piipu, jotka ovat tyttökissoja sekä kulukuri kolli, joka on asustellut tässä muutaman vuoden. "Mamma" kertoi minulle, että se saa nimekseen Kalle sen jälkeen, kun on käynyt eläinlääkärillä. Olen sentään päässyt hiukan haistelemaan kissoja, mutta kun ne tahtovat sähistä ja kähistä minulle, niin en ole uskaltanut liian liki. Niiden mielestä minä kuulemma haisen erilaiselle (koiralle!!!), mutta tietäisivätpä vaan oman hajunsa!

Pantaa on sovitettu (ahistaa), joten sillä oli mukavampi leikkiä aluksi, mutta aikani sitä pidettyäni en edes huomannut sen kaulassa oloa, ulkona leikkiessäni. Aina välillä sovitamme pantaa, jotta tottuisin siihen. Harjaus on mielestäni mukavaa, mutta söisin mielellään koko harjan. Kynsienleikkuuseen "mamma" valitsi helpoimman tien => leikkasi kynteni nukkuessani.

Ensilumikin tuli ja meni, kävimme testaamassa miltä se tuntui varpaissa. Mukavampaa se oli, kuin edellispäivän kova vesisade. Mutta mikäpäs se minun vauhtiani hidastaisi, kun oikeen riehaannun. Joten tämä alkaa tuntumaan jo todelliselta kodilta.

233569.jpg

Leevi heräilemässä unilta.

 

233576.jpg

Pehmonalle saa kyytiä.