Automatkani uuteen kotiin oli aluksi kamala, en oikein tiennyt miten olla. Oli kuuma, minua haukotutti ja auto heilui hirmuisesti. Olin hieman peloissani koska en tiennyt minne olin matkalla. Haukottelin ja voin pahoin, mutta huono olo meni ohi kun pääsimme isommalle tielle ja kyyti tasaantui. Lopulta väsy sai voiton ja pian uinahdin "mamman" syliin.

Uudessa kodissa olimme noin kello 22.00. "Mamma" ei päästänyt minua enää pimeään pihalle, koska hän pelkäsi minun joutuvan hukkaan, joten pissasin sisälle piiiiitkän pissan. Sen jälkeen tutustuin hieman uusiin perheenjäseniini sekä uuteen kotiini ja yritin tunnistaa, mikä jalkapari kuuluu kenellekin vilkkaalle liikkujalle. "Mamma" tarjosi minulle iltapalaa, mutta minun ei oikein ollut nälkä, joten yritimme nukkumaanmenoa.

Nukahdin leluineni lämpöisen uunin kylkeen, josta heräsin yöllä puoli kahden aikaan, koska "mammani" ei raaskinut herättää minua ja siirtää tarkoittamaansa nukkumapaikkaani. Vinkuloin ja vikisin, että joku heräisi kaverikseni. "Mamma" siirsi minut makuuhuoneeseen sängyn viereen, jossa leikimme tovin ennenkuin nukahdin uudelleen. Loppu yön nukuin rauhallisesti ja heräsin uuteen aamun puoli kahdeksan maissa.

Aamupala maittoi kahdeksan aikaan hyvin. Syönnin jälkeen väänsin pienen papanan paperille --> koska emme lähteneet ulos, pakkasta kahdeksan astetta. Aamupäivän tutkiskelin ja kiertelin paikkoja, välillä otin pienet tirsat jaksaakseni taas touhuta uuden perheeni kanssa. Päiväruoan jälkeen menimme käymään pihalla. Pissasin varalta sisälle ennen lähtöä, mutta kakan väänsin ulos ja sain siitä kovasti kehuja. Edelleenkin pienet ja vikkelät kintut kiinnostavat minua, ulkonakin pompin ja hypin Sonja- tyttösen perässä. Aikani ulkona temuttuani tulimme sisälle ja otin piiiitkät päikkärit. Heräsin juuri ja pissasin sisälle. "Mamman" pitäisi olla hieman vikkelämpi viemään minua ulos pissalle. Ruokailuun asti vapaata leikkimistä ja temuamista. Kuvia minusta on tulossa myöhemmin.